Een klacht melden
Een klacht melden
Het team van CAR Wegwijs streeft continu naar een kwaliteitsvolle hulpverlening.
Ondanks ieders inzet kan het toch gebeuren dat iets niet helemaal aan de verwachtingen beantwoordt en dat men een klacht heeft over onze werking.
In eerste instantie raden we aan om de klacht rechtstreeks te richten tot de betrokken medewerkers van het centrum en/of hun leidinggevende. Op die manier kunnen zij trachten om aan de verwachtingen tegemoet te komen. Alle medewerkers van CAR Wegwijs staan op elk moment op een begripvolle en professionele manier open voor feedback.
Indien men het toch moeilijk vindt om iemand van het team aan te spreken of men geeft hieraan de voorkeur, kan de klacht ook steeds via mail geformuleerd worden t.a.v. klacht@reva-wegwijs.be. De klacht wordt dan onderzocht en behandeld conform de interne klachtenprocedure.
Indien de betrokkenen er niet in slagen om via deze interne procedure tot een afhandeling van de klacht te komen of men de indruk heeft niet in het centrum terecht te kunnen met de klacht, kan men zich ook rechtstreeks richten tot de Onafhankelijke Ombudsdienst Geestelijke Gezondheidszorg (OOGG) of het Departement Zorg.

